Przedszkole realizuje Podstawę Programową Wychowania Przedszkolnego zgodną z Rozporządzeniem Ministerstwa Oświaty z dnia 14 lutego 2017 r.
Uchwałą nr 11 2022/2023 Dyrektor przedszkola, po zapoznaniu się z opinią Rady Pedagogicznej dopuszcza do użytku w roku szkolnym 2023/2024 Program Wychowania Przedszkolnego Wydawnictwa WSiP "Drużyna marzeń" autorstwa Jolanty Wasilewskiej
Karty pracy wybrane na rok 2023/2024
Grupa "Złote Rybki" P. Marta Gębczyńska, P.Lucyna Siminiak- 3-latki "Drużyna marzeń Trzylatek"
Grupa "Muszelki" - P. Grażyna Bojańska, P. Ewa Wilczyńska - 3 i 4-latki "Drużyna marzeń Czterolatek"
Grupa "Żabki" P. Danuta Woźniak, P. Ewa Wilczyńska -
Grupa "Wodniki" P. Joanna Płóciennik, P. Justyna Bednarczyk- 4 i 5-latki "Drużyna marzeń Pięciolatek"
Grupa "Żeglarze" P. Alina Tomaszewska, P.Justyna Bednarczyk, - 5 i 6-latki "Nowi Tropiciele Sześciolatek"
Grupa "Szuwarki" P. Karolina Rajzel, P. Justyna Bednarczyk- 5 i 6-latki "Nowi Tropiciele. Sześciolatek"
Przedszkole realizuje Podstawę Programową Wychowania Przedszkolnego zgodną z Rozporządzeniem Ministerstwa Oświaty z dnia 14 lutego 2017 r.
Uchwałą nr 11 2021/2022 Dyrektor przedszkola, po zapoznaniu się z opinią Rady Pedagogicznej dopuszcza do użytku w roku szkolnym 2022/2023 Program Wychowania Przedszkolnego Wydawnictwa WSiP "Drużyna marzeń" autorstwa Jolanty Wasilewskiej
Karty pracy wybrane na rok 2022/2023
Grupa "Złote Rybki" P. Grażyna Bojańska, Lucyna Siminiak- 3-latki "Drużyna marzeń Trzylatek"
Grupa "Muszelki" - P. Danuta Woźniak, Ewa Wilczyńska - 3 i 4-latki "Drużyna marzeń Czterolatek"
Grupa "Żabki" P. Joanna Płóciennik, P. Ewa Wilczyńska - 4 i 5-latki, 4-latki "Drużyna marzeń Czterolatek", 5-latki "Drużyna marzeń Pięciolatek"
Grupa "Wodniki" P. Martyna Zielińska, P. Alina Tomaszewska- 4 i 5-latki "Drużyna marzeń Pięciolatek"
Grupa "Żeglarze" P. Justyna Bednarczyk, P. Alina Tomaszewska - 5 i 6-latki "Drużyna marzeń Sześciolatek"
Grupa "Szuwarki" P. Karolina Rajzel, P. Alina Tomaszewska- 5 i 6-latki "Drużyna marzeń Sześciolatek"
Przedszkole realizuje Podstawę Programową Wychowania Przedszkolnego zgodną z Rozporządzeniem Ministerstwa Oświaty z dnia 14 lutego 2017 r.
Uchwałą nr 11 2021/2022 Dyrektor przedszkola, po zapoznaniu się z opinią Rady Pedagogicznej dopuszcza do użytku w roku szkolnym 2022/2023 Program Wychowania Przedszkolnego Wydawnictwa WSiP "Drużyna marzeń" autorstwa Jolanty Wasilewskiej
Karty pracy wybrane na rok 2022/2023
Grupa "Złote Rybki" P. Grażyna Bojańska, Lucyna Siminiak- 3-latki "Drużyna marzeń Trzylatek"
Grupa "Muszelki" - P. Danuta Woźniak, Ewa Wilczyńska - 3 i 4-latki "Drużyna marzeń Czterolatek"
Grupa "Żabki" P. Joanna Płóciennik, P. Ewa Wilczyńska - 4 i 5-latki, 4-latki "Drużyna marzeń Czterolatek", 5-latki "Drużyna marzeń Pięciolatek"
Grupa "Wodniki" P. Martyna Zielińska, P. Alina Tomaszewska- 4 i 5-latki "Drużyna marzeń Pięciolatek"
Grupa "Żeglarze" P. Justyna Bednarczyk, P. Alina Tomaszewska - 5 i 6-latki "Drużyna marzeń Sześciolatek"
Grupa "Szuwarki" P. Karolina Rajzel, P. Alina Tomaszewska- 5 i 6-latki "Drużyna marzeń Sześciolatek"
Przedszkole realizuje Podstawę Programową Wychowania Przedszkolnego zgodną z Rozporządzeniem Ministerstwa Oświaty z dnia 14 lutego 2017 r.
Uchwałą nr 11 2021/2022 Dyrektor przedszkola, po zapoznaniu się z opinią Rady Pedagogicznej dopuszcza do użytku w roku szkolnym 2022/2023 Program Wychowania Przedszkolnego Wydawnictwa WSiP "Drużyna marzeń" autorstwa Jolanty Wasilewskiej
Karty pracy wybrane na rok 2022/2023
Grupa "Złote Rybki" P. Grażyna Bojańska, Lucyna Siminiak- 3-latki "Drużyna marzeń Trzylatek"
Grupa "Muszelki" - P. Danuta Woźniak, Ewa Wilczyńska - 3 i 4-latki "Drużyna marzeń Czterolatek"
Grupa "Żabki" P. Joanna Płóciennik, P. Ewa Wilczyńska - 4 i 5-latki, 4-latki "Drużyna marzeń Czterolatek", 5-latki "Drużyna marzeń Pięciolatek"
Grupa "Wodniki" P. Martyna Zielińska, P. Alina Tomaszewska- 4 i 5-latki "Drużyna marzeń Pięciolatek"
Grupa "Żeglarze" P. Justyna Bednarczyk, P. Alina Tomaszewska - 5 i 6-latki "Drużyna marzeń Sześciolatek"
Grupa "Szuwarki" P. Karolina Rajzel, P. Alina Tomaszewska- 5 i 6-latki "Drużyna marzeń Sześciolatek"
Przedszkole realizuje Podstawę Programową Wychowania Przedszkolnego zgodną z Rozporządzeniem Ministerstwa Oświaty z dnia 14 lutego 2017 r.
Uchwałą nr 11 2021/2022 Dyrektor przedszkola, po zapoznaniu się z opinią Rady Pedagogicznej dopuszcza do użytku w roku szkolnym 2022/2023 Program Wychowania Przedszkolnego Wydawnictwa WSiP "Drużyna marzeń" autorstwa Jolanty Wasilewskiej
Karty pracy wybrane na rok 2022/2023
Grupa "Złote Rybki" P. Grażyna Bojańska, Lucyna Siminiak- 3-latki "Drużyna marzeń Trzylatek"
Grupa "Muszelki" - P. Danuta Woźniak, Ewa Wilczyńska - 3 i 4-latki "Drużyna marzeń Czterolatek"
Grupa "Żabki" P. Joanna Płóciennik, P. Ewa Wilczyńska - 4 i 5-latki, 4-latki "Drużyna marzeń Czterolatek", 5-latki "Drużyna marzeń Pięciolatek"
Grupa "Wodniki" P. Martyna Zielińska, P. Alina Tomaszewska- 4 i 5-latki "Drużyna marzeń Pięciolatek"
Grupa "Żeglarze" P. Justyna Bednarczyk, P. Alina Tomaszewska - 5 i 6-latki "Drużyna marzeń Sześciolatek"
Grupa "Szuwarki" P. Karolina Rajzel, P. Alina Tomaszewska- 5 i 6-latki "Drużyna marzeń Sześciolatek"
W roku szkolnym 2022/2023 grupy najstarsze 5 i 6-latków - "Żeglarzy" i "Szuwarków" we współpracy z Powiatową Stacją Sanitarno-Epidemiologiczną realizują program "Czyste Powietrze Wokół Nas". Celem programu jest uświadomienie dzieciom i rodzicom istotnej walki ze smogiem oraz zgubnych skutków zanieczyszczenia środowiska. Ponadto zwiększenie wiedzy rodziców w zakresie ochrony dzieci przed narażeniem na działanie dymu tytoniowego oraz kształtowanie świadomych, asertywnych postaw wśród dzieci dotyczących ochrony własnego zdrowia w przypadku bezpośredniego kontaktu z osobami palącymi.
Przedszkole realizuje również:
- Program adaptacyjny "Jaś i Ola idą do przedszkola"
Wybrany program zaspakaja potrzeby wychowanków i spełnia wymagania nauczycieli.
Jest on zgodny z podstawą programową. Każdy obszar edukacyjny zawiera atrakcyjne
sposoby realizacji treści, uwzględniając zróżnicowanie wieku i poziom umiejętności
- Program edukacyjny z zakresu nauki czytania i pisania dla dzieci 3-6 letnich
"Bawię się, piszę i czytam"
opracowały - G. Bojańska, W. Generowicz, A. Koźlarek, A. Lutka, A. Nadolińska, G. Paluszkiewicz, L. Różewicz, L. Siminiak, A. Tomaszewska, E. Wilczyńska, M. Witosławska, E. Wolff, S. Wruk
- Program dydaktyczno- wychowawczy dla dzieci 5-6 letnich ułatwiający odczytywanie
i nazywanie emocji i uczuć oparty na bajkach " Kubuś Puchatek i Przyjaciele"
"Z Kubusiem poznaję siebie i przyjaciół"
opracowała - G. Bojańska
- Program edukacyjny z zakresu nauki posługiwania się komputerem dla dzieci w wieku przedszkolnym
"Komputer-przyjaciel, który uczy i bawi"
opracowała - E. Wolff
- Program profilaktyczno-edukacyjny przeznaczony dla dzieci 5-6 letnich
"Bezpieczny przedszkolak"
opracowała - A. Tomaszewska
- Program edukacyjny z zakresu wychowania fizycznego przeznaczony dla dzieci w wieku przedszkolnym
"Od zabawy do sportu i rekreacji"
opracowała - G. Paluszkiewicz
- Program autorski zajęć muzyczno-tanecznych przeznaczony dla dzieci w wieku przedszkolnym
"Roztańczony Przedszkolak"
opracowała - E. Wilczyńska
- Program autorski z zakresu edukacji regionalnej przeznaczony dla dzieci w wieku przedszkolnym
"Znam swoją miejscowość"
opracowała - J. Bednarczyk
W roku szkolnym 2012/2013 w grupie dzieci 6-letnich realizowany był program
"Przyjaciele Zippiego". Realizatorem tego programu jest wychowawczyni grupy
pani Iwona Błachowicz. "Przyjaciele Zippiego" to międzynarodowy program
kształtowania i rozwijania umiejętności psychospołecznych u dzieci. Uczy różnych
sposobów radzenia sobie z trudnościami i wykorzystywanie nabytych umiejętności
w codziennym życiu oraz doskonali relacje dzieci z innymi. Program opowiada o grupie
przyjaciół, a Zippi to patyczak, ulubieniec jednego z chłopców.
Realizacja programu obejmuje cykl 24 spotkań pogrupowanych w 6 części tematycznych:
- Jak rozpoznawać własne uczucia i o nich rozmawiać,
- Jak mówić to, co chce się powiedzieć
- Jak nawiązywać i utrzymywać przyjaźń
- Jak rozwiązywać konflikty
- Jak zachowywać się w nowych sytuacjach
- Jak radzić sobie w sytuacjach trudnych