Wirtualny Spacer
Kliknij na baloniki a przeniesiesz się do wirtualnego przedszkola
RAMOWY ROZKŁAD DNIA
(3,4-latki)
czas |
ilość |
|
Forma aktywności |
6.30-7.00 |
0.30 |
Z |
Schodzenie się dzieci - w grupach połączonych. Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, aktywność w kąciku książki, itp. |
7.00-7.45 |
0.45 |
Z |
Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, aktywność w kąciku książki, itp. Indywidualna praca z dziećmi. |
7.45-8.00 |
0.15 |
D |
Ćwiczenia poranne/zabawy ilustracyjne/inscenizowanie przy piosence |
8.00-8.10 |
0.10 |
|
Czynności higieniczno-porządkowe |
8.10-8.40 |
0.30 |
|
Śniadanie |
8.40-9.10 |
0.30 |
D |
Zajęcia dydaktyczne wg przyjętego programu wychowania przedszkolnego. |
9.10-10.15 |
1.05 |
Z |
Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci, praca indywidualna. |
10.15-11.15 |
1.00 |
R |
Spacer, obserwacje przyrodnicze
|
11.15-11.30 |
0.15 |
|
Czynności higieniczno-porządkowe |
11.30-12.00 |
0.30 |
|
Obiad |
12.00-12.15 |
0.15 |
|
Kwadrans dla bajki/leżaki |
12.15-13.30 |
1.15 |
|
Wypoczynek na leżakach |
13.30-13.45 |
0.15 |
|
Czynności higieniczno-porządkowe, zabawa ruchowa |
13.45-14.00 |
0.15 |
|
Podwieczorek |
14.00-15.30 |
1.30 |
Z |
Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci, praca indywidualna (pobyt w ogrodzie) |
RAMOWY ROZKŁAD DNIA
(5,6-latki)
czas trwania |
ilość |
Forma aktywności |
6.30-7.00 |
0.30 |
Schodzenie się dzieci - w grupach połączonych. Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, aktywność w kąciku książki, itp., indywidualna praca z dziećmi. |
7.00-7.45 |
0.45 |
Krąg zmysłów - zabawy wspierające rozwój zmysłów oraz procesów poznawczych. |
7.45-8.00 |
0.15 |
Ćwiczenia poranne |
8.00-8.10 |
0.10 |
Czynności higieniczno-porządkowe |
8.10-8.40 |
0.30 |
Śniadanie |
8.40-9.40 |
1.00 |
Zajęcia dydaktyczne wg przyjętego programu wychowania przedszkolnego. |
9.40-10.30 |
0.50 |
Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci, praca indywidualna, wspomaganie i korygowanie rozwoju. |
10.30-11.00 |
0.30 |
Spacer, obserwacje przyrodnicze
|
11.00-11.15 |
0.15 |
Czynności higieniczno-porządkowe |
11.15-11.45 |
0.30 |
Obiad |
11.45-12.15 |
0.30 |
Bajkoterapia - czytanie dzieciom, zabawy dydaktyczne i ćwiczenia utrwalające. |
12.15-13.15 |
1.00 |
Aktywność ruchowa na placu zabaw |
13.15-13.45 |
0.30 |
Zabawy dydaktyczne utrwalające treści, praca indywidualna, wspomaganie i korygowanie rozwoju. |
13.45-14.00 |
0.15 |
Czynności higieniczno-porządkowe |
14.00-14.15 |
0.15 |
Podwieczorek |
14.15-14.45 |
0.30 |
Zabawy w ogrodzie przedszkolnym. Prace użyteczne - porządkowanie zabawek na półkach, segregowanie materiału przyrodniczego w kąciku przyrody. |
14.45-15.30 |
0.45 |
Rozchodzenie się dzieci - w grupach połączonych. Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom i potrzebom dzieci, indywidualna praca z dziećmi. |